AlbertSoft

Blog personal per apuntar coses, idees i tonteries. I protestar per tot...

Correu : albert.espin@gmail.com

sábado, enero 22, 2011

Sé el que estas llegint


Estic llegint, "Sé lo que estás pensando", d'en John Verdon, un ex-publicista que ara es dedica a la novel.la.

Porto la meitat i resulta del tot engrescador. Comença amb un paio que reb una carta amb un text i un altre sobre dins. El text li diu que pensi un número qualsevol i que després obri el segón sobre, on hi trobarà un paper amb ... el mateix número que acaba de pensar.

Curiós, no ?

2 Comentaris:

A 12:25 a. m., Blogger Yolanda ha dit...

Hola Albert!
M'he topat amb el seu blog i al veure que parlava sobre aquest llibre li he volgut comentar, si em permet, tot i no coneixer-nos.

N'havia sentit a parlar d'aquest llibre, la meva parella diu també que el vol. Però els dos som de pensar-nos bé el que ens comprem. ¿Me'l recomanaria doncs?
La ciencia ficció m'agrada, però també em passa que sovint tots el llibres (siguin de ciencia ficció, d'aventures, fantàstics o novel·les realistes) m'acaben semblan el mateix dintre dels seus gèneres i per a cridar-me l'atenció hi haig de veure un què força original i únic del llibre, tant en la història com en el caràcter d'un personatge.
¿Creu, doncs que val la pena?

M'he mirat el seu blog per sobre, i m'agrada força :)
Si em permet, li passaré aqui el link del meu. Es tracta d'un blog que té tres apartats (Literatura, Art i Textos sociològics i demés), crec que es força interessant, i tot està basat en coses existents i ben informada prèviament. No m'agrada opinar per opinar... crec que d'això n'hi ha massa per internet, i sobretot amb una gran desinformació.

Aquí li deixo (link de la pàgina principal, des d'on pot anar als diferents apartats):
http://incertidumbrepostmoderna.blogspot.com/


Molt bon blog, el seu!!
Sort!

 
A 10:02 p. m., Blogger albertsoft ha dit...

Hola Yolanda.

De vostè no, plis, de tú, ok ?

No dubteu de comprar el llibre. És sensacional, us enganxarà de debò. És com un puzzle que al final totes les peces encaixen.

Altres lectures molt recomanables :

- Tretze tristos trangols ( Sánchez Pinyol )
- La conspiración ( Dan Brown, l'únic llibre no-enganyifa d'aquest home )
- El curiós incident del gos a mitjanit ( Hardon, imperdible ! )
- Sin noticias de Gurb ( un clàssic d'en Mendoza )
- Cabez de turco ( Wallraft )

Una mica de tot us he posat ( ho sento... )

Gràcies per les floretes cap al blog. El tinc una mica abandonat, va per èpoques. Miraré el vostre.

Albert

 

Publicar un comentario

<< Tornar